|
|
Alpina A1 |
Alpina A2 |
A2S |
Alpina A3 |
Alpina A4 |
|
Hengerűrtartalom |
|
1990 cc |
1990 cc |
1990 cc |
1990 cc |
1990 cc |
|
Teljesítmény |
|
115 bhp 5800RPM |
150 bhp 6600RPM |
157,5 bhp 6600RPM |
165 bhp 6600RPM |
160 bhp 5700RPM
|
|
Nyomaték |
|
125 lb.ft 4000RPM |
137 lb.ft 5000RPM |
144 lb.ft 5600RPM |
144 lb.ft 5600RPM |
137 lb.ft 5500RPM |
|
Ford. limit |
|
6500RPM |
6800RPM |
7000RPM |
7000RPM |
6800RPM |
|
Kompresszió |
|
8,5:1
|
10:1
|
10:1
|
10:1
|
10:1
|
|
Vezérműtengely |
|
2640 (gyári) |
300 0 |
300 0 |
300 0 |
320 0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szelepek |
|
szívó 46 mm |
szívó 46 mm |
szívó 46 mm |
szívó 46 mm |
szívó 46 mm |
|
|
|
kipuf. 38mm |
kipuf. 38mm |
kipuf. 39mm |
kipuf. 39mm |
kipuf. 39mm |
|
Max. szelep emelés |
|
9mm |
10mm |
10mm |
10mm |
10mm |
|
Dugattyú |
|
gyári |
gyári nem tii |
dome-top |
dome-top |
gyári nem tii |
|
Hajtókar |
|
gyári |
gyári |
gyári mód. |
gyári mód. |
gyári |
|
Üzemag. Rendszer |
|
SOLEX 40DDH |
SOLEX 45DDH |
SOLEX 45DDH |
WEBER 45 DCOE |
Alpina Kugelfischer befecskendező |
|
Előgyújtás |
|
gyári |
340 5000RPM |
320 5000RPM |
320 5000RPM |
340 5000RPM |
|
Gyújtó gyertya |
|
W200 T30 |
W240 T2 |
W240 T2 |
W240 T2 |
W240 T2 |
|
Kipufogó leömlő |
|
gyári |
gyári mód. |
gyári mód. |
gyári mód. |
gyári mód. |
|
Kipufogó rendszer |
|
gyári |
Alpina |
Alpina |
Alpina |
Alpina |
|
Alpina motor
BMW 1600 ccm
- 40 -es iker porlasztóval (WEBER vagy SOLEX) kb. 100-105 PS.
- Megmunkált hengerfejjel és 40 -es dupla porlasztóval max. 110 lóerő.
- Megmunkált hengerfejjel, 300 fokos vezérműtengellyel, speciális dugattyúkkal, 10,5-11:1 sűrítéssel és sportkipufogóval 130-145 PS.
- 324 fokos vezérműtengellyel, teljes átalakítással és sportkipufogóval kb. 150-155 lóerő.
- Teljes átalakítással, nagyobb szelepekkel, 45-ös ikerkarburátorral és versenykipufogóval (Gruppe2 versenymotor) kb. 175 PS.
BMW 1800 ccm
- 40-es iker porlasztóval (WEBER vagy SOLEX) kb. 105-110 PS.
- Megmunkált hengerfejjel és 40 -es dupla porlasztóval max. 115 lóerő.
- Megmunkált hengerfejjel, 300 fokos vezérműtengellyel, speciális dugattyúkkal, 10,5-11:1 sűrítéssel és sportkipufogóval 140-155 PS.
- 324 fokos vezérműtengellyel, teljes átalakítással és sportkipufogóval kb. 155-165 lóerő.
- Teljes átalakítással, nagyobb szelepekkel, 45 mm ikerkarburátorral és versenykipufogóval 185 PS fölött.
BMW 2000 ccm
- 40-es iker porlasztóval (WEBER vagy SOLEX) kb. 115-125 PS.
- Megmunkált hengerfejjel és 40 -es dupla-porlasztóval max. 130 lóerő.
- Megmunkált hengerfejjel, 300 fokos vezérműtengellyel, 40-es dupla karburátorral, nagyobb sűrítéssel és sportkipufogóval 135-145 PS.
- Megmunkált hengerfejjel, 300 fokos vezérműtengellyel, 45-ös ikerkarburátorral, speciális dugattyúkkal, nagyobb sűrítéssel (10,5-11:1), sportkipufogóval és nagyobb szelepekkel 150-170 PS.
- Teljes átalakítással, 324 fokos vezérműtengellyel kb. 170-190 lóerő.
- Teljes átalakítással, nagyobb szelepekkel, Kugelfischer befecskendezővel és versenykipufogóval (Gruppe2 versenymotor) 200-220 PS.
|