[34-15] [14-1]
Kedves Imre!
Jó pár tucat 70-,80-,90-es évekbeli Auto Motor und Sport-om van a padláson .(A szüleimnek "hivatalból" járt anno.)
Picit több időm lesz megekeresem és belinkelem az ominózus reklámot,és akkor szólok pár szót a találmányról is.Pár nap türelmet...
Amúgy meg bocs a kései válaszért,de nem vagyok egy nagy netező, időm sincs rá,(ezt az oldalt sem sikerült még A-Z-ig véginézni, de bepótolom) max. hasonló témában nézelődök.
Ide is csak azért vetődtem mert apám autóit is beleszámolva 36-ik esztendeje BMW-zek. :)
Üdv. |
Kedves Qualität!
Először is meg szeretném köszönni, hogy ellátogattál az oldalamra és külön köszönöm, hogy vetted a fáradtságot és véleményezted azt, illetve kiigazítottál. Ebből látszik, hogy elolvastad a leírásokat, tehát nem hiába készítem azokat. Eddig még kritikát nem kaptam, de teljes mértékben igazad van. Úgy gondolom, hogy az oldalt a látogatók véleménye, segítsége és esetleges kiigazítása szerint tudom még jobbá, tartalmasabbá és pontosabbá tenni....
A Sperrdiffi szót a jövő héten igyekszem a teljes szövegállományban javítani.
Dr. Cser Gyula és világszabadalmát én sem tudtam, amennyiben bővebb információval rendelkezel, kérlek írd meg nekem.
Remélem a többi tartalommal és képpel elégedett voltál...!, amennyiben nem, kérlek jelezd további észrevételeidet (annyit szeretnék a tartalomhoz még hozzáfűzni, hogy különböző könyvekből és internetes oldalakról szedem az információkat - és mivel egy bizonyos könyv kiadója nem járult hozzá a fordítás zanzásított internetes megjelenéséhez, ezért annak bizonyos részeit nem taglalom bővebben, ide tartozik a turbófeltöltő is)
Köszönettel
imre |
Kedves Szerkesztő!
(Bocs a hülye megszólitásért :))
Gratulálok az oldaladhoz, no meg az elhivatottsághoz.
Két észrevételem lenne:
Eledjére, hogy sokadjára látom -sajnos itt is - helytelenül leírva, hogy "speerdiffi".
Helyesen :Sperrdiffi. (Zu sperren = zárni)
Másodjára:
Gondolom, Te sem tudod (és elég szégyen, hogy Magyarországon szinte senki sem), hogy az Alpina B7 Turbo (majd további feltöltős modellek is) a korabeli szenzációs teljesítményét egy magyar mérnöknek és az Autóipari Kutató Intézet maroknyi teamjének köszönheti.
Akiről és amiről szó van:
Dr. Cser Gyula és világszabadalma a "Kombinált feltöltés".
Ő amellett, hogy Édesapám jó barátja és áttételes kollegája is volt, rendkívüli megbecsülésnek örvendett Buchloe-ban,(számos korabeli ALPINA reklámban szerepelt a neve!!) tekintve, hogy az Alpina volt az első cég aki megvásárolta a találmányt.
Később számos világmárka tett hasonlóan.
Az 524td-ben is alkalmazták, mint ahogy rengeteg MAN vagy IVECO motorban.
Üdv: Qualität |
Imi egyre jobb tartalmasabb.Így tovább sok kitartást és időt !!!
Üdv Tomi |
Szia Imikém!
Nagyon komolyak a képek!!! :):):) Ez már történelem...:):) |
Üdvözletem.Egy kédésem van. Magyarországon van valaki aki foglalkozik v. segítani tud Alpina kiegészítök beszerzésében?Ha igen nagyon megköszönném a számát,ha nem publikus akkor e-mail ban várnám.toi30@freemail.hu
Köszönöm Tamás |
Tamásnak köszönjük az elismerő szavakat, igyekszünk hasznos információkkal szolgálni a jövőben is.
Készül a BMW E21 Alpina-t bemutató leírás, az ünnepek körül biztos feltöltésre kerül majd.
Csinálunk majd egy szavazó oldalt, hogy ki - melyik alpina típusról szeretne bővebb információt olvasni, addig a vendégkönyvben lehet erre megjegyzést tenni. Az oldal eredetileg a korai alpina autók bemutatására készült...., de igény esetén későbbi Alpina autókat is bemutatunk |
Minden tiszteletem az oldalé és persze a Bmw Alpináé.Nagy rajongója vagyok a legexkluzivabb Bmw "tuning" cégnek.Igy tovább több leirást (magyarul),képet,infót, csak gratulálni tudok üdv Tamás |
Köszönjük a leírást!!
|
elkészült az általános rész Alpina - History címmel; ma még csiszoltam rajta egy kicsit |
Hamarosan elkészítem az Alpina történetének magyar nyelvű fordítását (általánosan, BMW 2002 ALPINA, E21 ALPINA) és felteszem......
j |
Hi!
Rendkívűl színvonalas az oldalatok!
Nekem nagyon tetszik, csak így tovább!
Üdv.:Misi |
Üdvözöllek az ALPINA-replika honlapján! |
[34-15] [14-1]
|